Кандидат демонстрира умения, които стартъпите търсят

Resources

6 умения, които стартъпите търсят у кандидатите

6 умения, които стартъпите търсят у кандидатите

 

Стартъпите винаги търсят да наемат талантливи кандидати с разнообразен набор от умения. Ентусиазмът и естественият стремеж към усилена работа и растеж са ключови за успеха в стартираща компания и новосформираща се работна среда.

Годините опит невинаги са единственото и основно нещо, което мениджърите по наемане на персонал търсят за стартиращи компании. Човек, който показва желание за учене, разнообразен набор от умения и вярва в целите на компанията, е точното попадение за стартъп – той е и ключът към дългосрочен успех .

Екип с умения, които стартъпите търсят

Дигитални умения

Уменията за използване на технологии и инструменти за комуникация, споделяне на работни проекти и безопасно съхраняване на информация са особено важни за работата в стартиращ бизнес. Например способността да се присъедините към онлайн видеоразговор и да поддържате връзка с помощта на платформи като Slack, Teams, Zoom, се възприема вече като базово дигитално умение. Търсенето на дигитална грамотност при стартиращи компании ще нараства с развитието на технологиите. А то, както всички можем да се досетим, е доста динамично.

Комуникация

Комуникацията е ключът към добрата работа в екип. Ефективната комуникация в рамките на стартиращ бизнес е от решаващо значение за постигане на целите, както и за изграждане на дълготрайни и основани на доверие взаимоотношения с клиенти, партньори и доставчици. Тъй като стартиращите фирми често се развиват бързо – нещата могат да се променят много бързо всеки ден, затова е важно да можете да споделяте своите идеи и мисли с колеги. Комуникационната рамка, създадена като стартираща компания, ще расте заедно с бизнеса. Ефективната комуникация насърчава положителна работна среда и ангажирани служители  🔗източник  .

Кандидат демонстрира умения, които стартъпите търсят

Иновативно мислене

Иновативното мислене е високо ценено умение в стартиращите компании. От способността да мислите извън кутията (out of the box), за да решавате проблеми, през това да помагате за формирането на нови начини на мислене до това да стимулирате промяната на пазара – иновациите са много търсени при стартиращи фирми. Иновативното мислене и креативността невинаги идват като голяма идея, понякога те са малки щрихи в общата картина или малки стъпки по пътя. Нещо толкова просто като предлагането на нов начин за организиране на вътрешния бизнес процес може да рационализира бизнес модела на стартиращи компании и да се окаже един от ключовете за успех.

Ентусиазъм за учене

Научавате нов урок всеки ден, когато работите в стартиращ бизнес. Отделете време от деня си, за да обмислите своите постижения, амбиции и всички нови преживявания или предизвикателства, от които можете да научите нещо. Малките компании предлагат възможност за развитие и усвояване на широка гама от нови умения. Ако има област на умения, която искате да развиете или в която се стремите да напреднете, споделете това с вашия екип или мениджър – така те ще могат да ви подкрепят, за да го постигнете. Служители, които показват ентусиазъм да учат и се стремят към успех и развитие, вървят ръка за ръка с разрастването на стартиращата компания.

Адаптивност

Никой ден не е еднакъв с другия в стартиращ бизнес, така че е от решаващо значение да можете да се адаптирате бързо. Способността да управлявате времето  🔗източник  си ефективно, за да изпълнявате ежедневните си задачи, да сте в крак с тенденциите в индустрията и пазара и способността ви да реагирате бързо на промените, са примери за адаптивност в стартиращ бизнес. Бързата адаптация в стартиращ бизнес също може да помогне за развитието на други умения, високо ценени в малкия бизнес – като по-горе разгледаните комуникация и иновативно мислене.

Умения за растеж

Позициите в маркетинга и социалните медии в стартиращи компании получават много кандидатури, но много от хората, които кандидатстват, реално нямат необходимата квалификация. Стартиращият маркетинг често се случва в среда с много малък бюджет и без капитал на марката. Маркетолозите трябва да могат да демонстрират бързина, технически умения, умения за генериране на съдържание и за разбиране на SEO. Най-важно, ще ви е необходимо дълбоко разбиране за това как да проектирате и стимулирате растежа чрез различни канали и самия продукт. И не на последно място, ако погледнем на нещата от една по-широка перспектива, усвояването на Growth Mindset ще ви бъде от огромна полза, независимо дали сте основател, мениджър или служител в стартиращ бизнес.