Онлайн дискусия за Ролята на Човешки ресурси по време и след приключване на несигурни времена.

Как се променят приоритетите на функцията Човешки ресурси в компаниите, някои ЧР процеси, придобивки за служителите? Каква е ролята ни в ЧР?

Включете се на 10 юни от 16.00 - 18.00 ч. към панелната дискусия с нашите гости:

  • Анна Габровска от Филип Морис България

  • Милена Халачева от DXC Technology

  • Силвия Константинова от Кока-Кола ХБК България

  • Златина Михайлова от Zivo

които ще споделят как ролята на функцията Човешки Ресурси се промени в последните месеци, и по какъв нов начин компаниите се грижат за служителите, реализират процесите си, внедряват нововъведения. Фасилитатор на дискусията ще бъде Златина Кушкиева, основател на U Matter Corporate Wellness и Managing Partner в HR Consulting Partners.

Ето някои от въпросите, на които ще се опитаме да дадем отговор:

  • Каква е ролята на мениджърите Човешки капитал по време на пандемия – стандартна и нестандартна и как се променят приоритетите ни.

  • Какви са промените в отношенията между работодател и служители, след коренната трансформация на света покрай COVID-19 кризата.

  • Как се променя комуникацията със служителите по време на криза – честота, канали, теми.

  • Какво да правим в областта на кариерно развитие?

  • Как оказваме признание в условията на криза?

  • Как и доколко е подходящо мениджърите да прилагат коучинг подход в момента, при тази несигурна среда?

  • Промени в придобивките на служителите в страните от регион ЕМЕА - Employee Assistance Programme (EAP); COVID-19 покритие при медицинските планове и застраховки и застраховките живот и временна нетрудоспособност, управление на кризата.

  • Условия за работа и безопасно връщане на служителите в офисите от регион ЕМЕА – осигуряване на ЕАР, телемедицина и дистанционна работа (work from home) в съответствие с местните трудовоправни регулации.

След регистрация тук ще получите линк за включване към онлайн събитието.

Очакваме с интерес какво ще споделят нашите гости: Анна Габровска, Мениджър „Култура и човешки капитал“ , Филип Морис България. Ани се присъединява към компанията през 2019 г. след 18 години практика в областта на човешките ресурси в големи международни компании като „Кока Кола Хеленик България“ и „Делойт България“. Ани ръководи отдела, който отговаря за грижата за служителите и вътрешната трансформация в компанията в изпълнение на визията на Филип Морис Интернешънъл за изграждане на бъдеще без дим. Милена Халачева, Директор придобивки за регион ЕМЕА, Възнаграждения и придобивки за България, DXC Technology Милена има 15 години опит на стратегически и оперативни позиции в сферата на управление на човешкия капитал, възнаграждения и придобивки и управленско консултиране, придобит в международни компании – Citibank, Deloitte, HP, HPE, DXC. Професионалният й път минава през различни държави в регион ЕМЕА и през различни индустрии като високи технологии, телекомуникации, финанси, бързооборотни стоки и производство. В момента е Директор Придобивки за регион ЕМЕА в DXC Technology, който обхваща 39 държави и 36000 служители. Силвия Константинова, Мениджър „Възнаграждения и придобивки“, Кока-Кола ХБК България Силвия Константинова има близо 15 години опит в сферата на управление на човешките ресурси, като е била част от екипите на международни компании – Deloitte, KPMG Advisory, HP и Coca-Cola Hellenic. Опитът й обхваща различни направления в сферата на човешките ресурси – от стратегически анализ на ЧР процеси, създаване и внедряване на ЧР стратегии и политики, през управление на талантите и тяхното развитие до възнаграждения, придобивки и ЧР услуги. В момента Силвия заема позицията Мениджър „Възнаграждения и придобивки“ в Кока-Кола ХБК България, FMCG лидер на българския пазар с над 1000 служители. Златина Михайлова, Основател, Zivo Златина е професионален коуч (ACC към ICF), старши фасилитатор и опитен консултант с над 20 годишна практика. Тя е придобила опита си във водещи международни компании, където е партнирала на мениджърите да постигнат бизнес целите си и желаната корпоративна култура -Делойт, denkstatt, Софарма Трейдинг. Златина е основател на Zivo, консултантска компания, която подкрепя организациите да въвеждат и живеят практики, подкрепящи ценностите им - както организационните, така и личните ценности на хората в организациите. Събитието ще се фасилитира от Златина Кушкиева, основател на U Matter Corporate Wellness (www.umatter.me) и управляващ съдружник в HR Consulting Partners (www.hrcp.bg) - компания, предоставяща пълен спектър ЧР консултантски услуги. Златина има повече от 20 години професионален опит като локален и регионален мениджър човешки ресурси Регион Балкани в Procter & Gamble, Merck Sharp & Dohme (MSD), Avon Cosmetics и като Мениджър консултиране в Deloitte Management Consulting и Adecco Group. Разработва бизнес стратегии за компании, внедрява ре-дизайн на организации, стратегии за управлението на човешките ресурси. Ръководила е проекти по въвеждане на подобрения в оперативните, финансови и ЧР процеси. Въвежда процеси за развитие на служителите, идентифициране и управление на талантите, управление на приемствеността. Създава и внедрява в ЧР процесите ценности, компетентностни модели. Ръководила е изграждането и въвеждането на култура по предприемачество за 19 страни в региона на Централна Източна Европа. Сертифициран Lean Six Sigma Green Belt, Senior Professional in Human Resources (by the HR Certification Institute, USA); фасилитатор на обучения от 2001 г. и асоцииран тренер към DDI.